Kontrolę biletów w autobusach MZK Żywiec Sp. z o.o. przeprowadza firma zewnętrzna CPW Sp. z o.o. ., ul. Abpa Baraniaka 88B, 61-131 Poznań.

We wszystkich kwestiach spornych pasażerowie mogą wnieść reklamację lub odwołanie pisemne, osobiście lub na adres e-mail: ugoda@cpw.miasta.pl

UWAGA ZMIANA ADRESU !

Punkt w którym można składać pisemne reklamacje, skargi i wnioski oraz dokonywać wpłat:

Reklamacje i odwołanie od otrzymanej opłaty dodatkowej można zgłaszać:

1) za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK):

http://tracking.cpw.miasta.pl/click/?lt=aHR0cHM6Ly9lYm9rLmNwdy5taWFzdGEucGwvfE1EVXdZakF4WkdKbE5HWTNKREEzWW1FNE1UZ3dKREUzTW1ZNE5EZ3dKRUJqY0hjdWJXbGhjM1JoTG5Cc2ZGUjFaU3dnTWpRZ1NuVnVJREl3TWpVZ01USTZOVGs2TVRZZ0t6QXlNREI4YTJGemFXRkFiWHByTG5wNWQybGxZeTV3Ykh3eExtTndkMjFwWVhOMFlYQnNMbk50ZEhCOGNtVmtaM0pwWkRFMGZEQjhNUzQ1TlRneE9UUTRZems0TXpFd09HRXhNR05oTWpSak5ETTBOVGxrTTJNek5nLS0%3D

lub

2) mailowo: ugoda@cpw.miasta.pl

Wpłat należy dokonywać przelewem na numer rachunku bankowego:

88 1140 1124 0000 7196 6700 1005

 

BEZPŁATNA INFOLINIA: 800 807 888 czynna w godzinach od 8:00 - 16:00.

 


Załączniki: