Kontrolę biletów w autobusach MZK Żywiec Sp. z o.o. przeprowadza firma zewnętrzna CPW Sp. z o.o. ., ul. Abpa Baraniaka 88B, 61-131 Poznań.
We wszystkich kwestiach spornych pasażerowie mogą wnieść reklamację lub odwołanie pisemne, osobiście lub na adres e-mail: ugoda@cpw.miasta.pl
UWAGA ZMIANA ADRESU !
Punkt w którym można składać pisemne reklamacje, skargi i wnioski oraz dokonywać wpłat:
Reklamacje i odwołanie od otrzymanej opłaty dodatkowej można zgłaszać:
1) za pośrednictwem Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (EBOK):
lub
2) mailowo: ugoda@cpw.miasta.pl
Wpłat należy dokonywać przelewem na numer rachunku bankowego:
88 1140 1124 0000 7196 6700 1005
BEZPŁATNA INFOLINIA: 800 807 888 czynna w godzinach od 8:00 - 16:00.